سیر اجرایی پذیرش بیماران
 
 

                             سير اجرايي پذيرش بيماران بستري در مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین (ع)

 

الف : مراحل پذيرش بيماراني كه دستور بستري از طريق درمانگاه يا مطب پزشك دريافت مي نمايند :

  1. مراجعه بيمار يا همراه وي به واحد پذيرش جهت تشكيل پرونده بستري با در دست داشتن دستور بستري
  2. وارد كردن مشخصات بيمار و اطلاعات مورد نياز در برنامه پذيرش ، اخذ رضايتنامه از بيمار يا همراه وي ، صدور كارت همراه در صورت تمايل و تشكيل پرونده
  3. مراجعه به واحد پذيرش صندوق جهت واريز مبلغ علي الحساب بستري
  4. ارجاع بيمار به بخش مربوطه بادردست داشتن پرونده

 

روند امور در بخش

  1. مشخص شدن اتاق و تخت بيمار در بخش بستري
  2. وسايل انتقال بيمار به بخش هاي بستري در اورژانس فراهم مي باشد .(برانكارد – ويلچر)

 

ب : مراحل پذيرش جهت بستري بيماراني كه به اورژانس بيمارستان مراجعه مي نمايند :

  1. دريافت دستور بستري از پزشك اورژانس
  2. مراجعه به پذيرش اورژانس جهت تكميل پرونده واخذ رضايتنامه از بيمار يا همراه وي

هدايت بيمار به اورژانس جهت بستري موقت در اورژانس و در صورت نياز ، انتقال به بخش مربوطه و ادامه درمان

 

      مدارك مورد نياز در هنگام پذيرش بيمار :

  1. دستور بستري توسط پزشك
  2. داشتن مدرك شناسايي معتبر جهت تكميل اطلاعات هويتي بيمار در برنامه پذيرش و تشكيل پرونده

ü     جهت بيماران زايشگاه ارائه مدرك شناسايي معتبر همراه بيمار الزامي است .

 

  راهنمای مراجعین هنگام پذیرش :

  1. به منظور بهبود روند پذيرش در هنگام تشكيل پرونده بستري ، با متصدي پذيرش در ارائه اطلاعات صحيح و دقيق  جهت ورود اطلاعات به سيستم همكاري لازم را به عمل آوريد .
  2. پس از تعيين اتاق و تخت چنانچه با هر كمبود يا مشكلي مواجه شديد مراتب را سريعا به سرپرستاري بخش اعلام نموده تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام گردد .
  3. در جهت رعايت بهداشت فردي وعدم نارضايتي ساير بيماران همكاري لازم را با پرسنل بخش در خصوص تعويض لباس و ملحفه در زمان هاي معين شده ، همچنين رعايت بهداشت فردي ( استحمام ، شستن دست ها ، مسواك زدن و ...) به عمل آوريد .
  4. در راستای رعایت مطلوب بهداشت و کنترل  عفونت  در محیط بیمارستان ، جهت انتقال به اتاق عمل جراحی از گان و کلاه یکبار مصرف استفاده نماييد .
  5. مسئوليت اموال و وسايل با خود بيمار و همراهان آنان بوده و بيمارستان در اين خصوص هيچگونه تعهدي ندارد.
  6. آژانس بیمارستان همه روزه پاسخگوی نیاز مراجعین محترم جهت هر گونه خدمات انتقال شهری و خارج شهري توسط خودروهای سواری خواهد بود که در این خصوص شماره 204  آماده ارائه خدمات می باشد .
  7. جهت برقراری ارتباط با خارج از بیمارستان مي توانيد از تلفن هاي همگاني كارتي يا رايگان شهري موجود در حیاط  بيمارستان استفاده نماييد
  8. به منظور رعايت نظم و رفاه حال ساير بيماران در طول مدت بستري موظف به رعايت كليه قوانين و مقررات بيمارستان مي باشيد .

 

ج پذيرش بيماران سرپايی:

پذيرش بيماران سرپايی تمام مدت صبح و بعدازظهر صورت می گيرد بدين صورت که بيماران با گرفتن وقت و تعيين نوبت پذيرش می شوند و مشخصات هويتی آنها در کامپيوتر ثبت می شود.

 

د پذیرش پلی کلینیک :

به صورت حضوری همه روزه پذیرش بیماران جهت ویزیت پزشکان متخصص و فوق تخصص صورت می گیرد . جهت کسب اطلاعات بیشتر ، مراجعین محترم می توانند با شماره های تلفن بیمارستان  تماس حاصل فرمایند.

02333460055

02333460066

نظرسنجی
آیا شکل جدید سایت را می پسندید؟

بله
خیر

پروژه های عمرانی  
پروژه های عمرانی

 

دستورالعمها  
اجرای دستورالعمل های تحول در نظام سلامت

 

مصوبات کمیته ها  
مصوبات کمیته ها در یک نگاه
امکانات تفریحی  
امکانات تفریحی و ورزشی
299803 : کل بازدید 399 : بازدید امروز 0.32 : زمان بارگزاری صفحه 469 : بازدید این صفحه 2 : بازدیدکنندگان آنلاين