اردو سیاحتی تفریحی پرسنل به شهرستان شاهرود
.
طی اردو سیاحتی ، تفریحی پرسنل از طرف پایگاه بسیج جامعه پزشکی مرکز به شهرستان شاهرود برده و پرسنل از این اردو استفاده معنوی نیز داشتند.
لینک کوتاه خبر :