بازدید مدیران ارشد بیمارستان از بخش ها در اولین روز سال 94

بازدید مدیران ارشد بیمارستان از بخش ها در اولین روز سال 94

مدیران ارشد بیمارستان به همراه سوپروایزر دفتر پرستاری از کلیه بخش های بیمارستان بازدید به عمل آوردند.

در اولین روز سال 1394، مدیران ارشد بیمارستان به همراه سوپروایزر دفتر پرستاری به منظور تشکر و قدردانی از زحمات پرسنل کشیک، از کلیه بخش های بیمارستان بازدید به عمل آوردند.
  • کد خبر : 2861
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی