برگزاری جلسه اعتباربخشی

.

جلسه اعتباربخشی مرکز با حضور ریاست محترم مرکز و کلیه مسئولین واحدهای اداری و پشتیبانی در تاریخ 8/5/94 در دفتر مدیریت بیمارستان برگزار شد. گزارش عملکرد بخش ها، آمادگی واحدها جهت ممیزی داخلی در تاریخ 17 و 18 مرداد و اعتباربخشی در تاریخ های سی و یکم مرداد و یکم شهریورماه از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.
  • کد خبر : 4040
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی