برگزاری جلسه توجیهی پرداخت مبتنی بر عملکرد
.
جلسه توجیهی پرداخت مبتنی بر عملکرد(قاصدک)، با حضور مسئولین واحدهای اداری برگزار گردید. در این جلسه که با حضور ریاست مرکز برگزار گردید، مسئولین واحدهای اداری از چگونگی تشکیل فایل اکسل واحدها و نحوه محاسبات پرداختی های پرسنل اطلاع یافته و به سوالات حاضرین پاسخ داده شد.
لینک کوتاه خبر :