برگزاری جلسه هماهنگی در خصوص تعطیلات نوروز ٩٥
.
به منظور ارائه خدمات مطلوب و پیشگیری از مشکلات احتمالی در حوزه های درمان، تجهیزات و دارو، جلسه هماهنگی با حضور مدیران ارشد و مسئولین واحدها در دفتر ریاست مرکز برگزار گردید.
دکتر نوری پور، ریاست مرکز، ضمن تبریک فرارسیدن سال نو ،گزارش کاملی از جلسه ستاد نوروزی که در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شده بود ارائه نمودند.
پیش بینی دپوی دارویی و تجهیزات مصرفی، تنظیم برنامه های درون بخشی و آنکالی، تنظیم بنر و پمفلت جهت آشنایی مراجعین و مسافران نوروزی با نوع و نحوه ارائه خدمات مرکز و برگزاری جلسات درون بخشی در حوزه خدمات و نگهبانی از نتایج جلسه فوق بود.
لینک کوتاه خبر :