برگزاری جلسه کمیته اخلاق پزشکی در مرکز
.
در روز دوشنبه ٢٠اردیبهشت ٩٥ جلسه کمیته اخلاق پزشکی با حضور اعضاء کمیته و حضور دکتر صفاریه معاون آموزشی بیمارستان به عنوان عضو جدید برگزار گردید در این جلسه عملکرد کمیته و مصوبات و اقدامات انجام شده در سال قبل بررسی شد.
لینک کوتاه خبر :