تجلیل از پرسنل خدمات مرکز همزمان با ١١ اردیبهشت روز جهانی کارگر

تجلیل از پرسنل خدمات مرکز همزمان با ١١ اردیبهشت روز جهانی کارگر

.

مراسم تجلیل و سپاس از زحمات پرسنل زحمت کش بهکار مرکز با حضور مدیران ارشد در دفتر مدیریت برگزار شد . در این مراسم آقای دکتر نوری پور ریاست مرکز از زحمات شبانه روزی پرسنل بهکار تشکر کرده و ارائه خدمت به بیماران را یک سعادت جاودانه توصیف نموده و در پایان به رسم یادبود ، هدایای تهیه شده به کلیه بهکاران عزیز اهدا گردید.
  • کد خبر : 12307
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی