.
تقدیر از مهندسین مرکز در روز مهندس
.
روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی امیرالمومنین (ع):
در روز شنبه پنجم اسفندماه به مناسبت بزرگداشت روز خواجه نصیرالدین طوسی مصادف با روز مهندس، دادخواه مدیر مرکز از زحمات و تلاش های همه جانبه مهندسین بیمارستان قدردانی نمود .
در این روز از مهندس احمدی پور، فیروزجنگ، رحیمیان، پارسا، باقری و رجبی تقدیر شد.
لینک کوتاه خبر :