تقدیر و تشکر دکتر نوری پور از ریاست و معاونین دانشگاه، پزشکان گروه زنان و پرسنل بخش های لیبر، زنان و مامایی و جراحی زنان
.
به دنبال تقدیر دکتر آقاجانی از مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین (ع) در خصوص ارتقاء شاخصهای سلامت مادر و نوزاد، آقای دکتر نوری پور، ریاست بیمارستان از ریاست و معاونین دانشگاه، پزشکان گروه زنان و پرسنل بخش های لیبر، زنان و مامایی و جراحی زنان تقدیر و تشکر نمودند.
متن نامه به شرح زیر است:
پیروزی، پرشی دارد به اندازه بلندای آسمان که همواره دل را شاد و لحظه ها را ماندگار می سازد.
با توجه به ارتقاء شاخص های سلامت مادر و نوزاد، تکریم مادران باردار و انتخاب بیمارستان امیرالمومنین(ع) به عنوان یکی از نمونه های کشوری فرصت را مغتنم دانستیم تا از زحمات حضرتعالی درمقام ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی سمنان، معاونین محترم، پزشکان و پرسنل محترم بیمارستان امیرالمومنین (ع) خصوصا پزشکان محترم گروه زنان و پرسنل بخش های لیبر، زنان و مامایی و جراحی زنان تقدیر و تشکر نموده واین موفقیت را صمیمانه تبریک عرض می نماییم.
از یکتای هستی بخش جهان برایتان سلامتی و سعادت همراه با موفقیت های روزافزون خواستاریم.
دکتر شمس الله نوری پور
رئیس مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین (ع)
لینک کوتاه خبر :