جلسه اعتبار بخشی در مرکز برگزار گردید.
.
پیرو ابلاغ استانداردهای اعتبار بخشی بیمارستان ویرایش سوم (سال ٩٥) جلسه هماهنگی جهت اجرای استانداردها با حضور مدیران ارشد مرکز برگزار و در خصوص چگونگی نظارت بر روند اجرای الزامات تصمیم گیری لازم اتخاذ گردید.
همچنین مقرر گردید ماهیانه جلسات با حضور مسئولین واحدها به تفکیک بالینی و غیر بالینی تشکیل گردد تا علاوه بر اخذ گزارش از مسئولین واحد ها ، نقایص احتمالی رفع و اقدامات اصلاحی صورت گیرد.
لینک کوتاه خبر :