جلسه هم اندیشی مدیر پرستاری دانشگاه با سرپرستاران مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین (ع)

جلسه هم اندیشی مدیر پرستاری دانشگاه با سرپرستاران مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین (ع)

.

جلسه هم اندیشی مدیر پرستاری دانشگاه و سر پرستاران بیمارستان امیرالمومنین (ع) با حضور یحیایی مدیر پرستاری دانشگاه ،رهبر مدیریت ،فخاریان مترون بیمارستان و سرپرستاران این مرکز در دفتر مدیریت برگزار شد . در ابتدای این جلسه مدیر و مترون مرکز ضمن خیر مقدم و تبریک انتصاب یحیایی به عنوان مدیر پرستاری دانشگاه، وضعیت و چالش های موجود در زمینه پرستاری مرکز را مطرح کردند. سپس یحیایی طی سخنانی ، تعامل و رعایت موازین قانونی را از مهمترین اصول کاری خود بیان کرد. وی همچنین مهمترین اهدافش در سمت مدیریت پرستاری را ارتقاء پرستاری و افزایش رضایتمندی کارکنان عنوان کرد. ایشان در سخنان خود تصریح کرد : دانسته های علمی و به کارگیری آن در جهت خدمت به مردم در افزایش رضایت مندی مردم نقش به سزایی ایفا می کند واین جلسه برای شنیدن ایده ها و نظرات شما پرستاران می باشد و اینکه بتوانیم از ایده ها و نقطه نظرات خوب شما در برنامه ریزی های آینده استفاده نمائیم . این جلسه به طور محوری به مشکلات پرستاران مرکز و برنامه های اجرایی و ارائه نقطه نظرات ، ایده ها و مشکلات مسئولین بخش ها اختصاص داشت .
  • کد خبر : 9098
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی