حضور تیمی از پرستاران و سوپروایزرها در خانه سالمندان به مناسبت هفته سلامت

حضور تیمی از پرستاران و سوپروایزرها در خانه سالمندان به مناسبت هفته سلامت

در راستای اجرای برنامه های هفته سلامت تیمی متشکل از پرستاران و سوپروایزرها با حضور در خانه سالمندان به آموزش مباحث تغذیه در سالمندان پرداختند.

در راستای اجرای برنامه های هفته سلامت تیمی متشکل از پرستاران و سوپروایزرها شامل خانم ها جمشیدی، مداح، قدس، یازرلو، گل هاشم و نادعلیان در روز چهارشنبه نهم اردیبهشت ماه با حضور در خانه سالمندان به آموزش مباحث تغذیه در سالمندان پرداختند.
  • کد خبر : 3155
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی