حضور تیمی از کارکنان بیمارستان امیرالمومنین (ع) در مدرسه پوشینه بافت

حضور تیمی از کارکنان بیمارستان امیرالمومنین (ع) در مدرسه پوشینه بافت

به منظور افزایش آگاهی نوجوانان درباره تغذیه سالم و در راستای ترویج شعار هفته سلامت ( تغذیه سالم از مزرعه تا سفره ) تیمی از کارکنان مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین (ع) روز یکشنبه ششم اردیبهشت ماه در مدرسه پوشینه بافت حضور یافتند.

به منظور افزایش آگاهی نوجوانان درباره تغذیه سالم و در راستای ترویج شعار هفته سلامت ( تغذیه سالم از مزرعه تا سفره ) تیمی از کارکنان مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین (ع) متشکل از خانم ها سیادت، جمشیدی و نمکی، روز یکشنبه ششم اردیبهشت ماه در مدرسه پوشینه بافت حضور یافته و ضمن توزیع میان وعده سالم در میان دانش آموزان به ایراد سخنرانی در این حوزه پرداختند.
  • کد خبر : 3154
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی