حضور خادمین علی ابن موسی الرضا در مرکز در دهه مبارک کرامت
.
خادمين حرم حضرت علي ابن موسي الرضا (ع)، در دهه مبارک کرامت و در استانه میلاد با سعادت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا با حضور خود در مرکز از بیماران عزیز و پرسنل محترم دلجویی نموده و از خداوند متعال برای بیماران شفاعت طلب کردند.
بر روی رضـا شمـس امامت صلـوات
بر شافع ما روز قیامـت صـلوات
در شـام ولادتـش که شادنـد همـه
بفرست بر این روح کرامت صلوات صلوات
لینک کوتاه خبر :