شروع عملیات بازسازی و بهسازی اتاق عمل و ایجاد بخش ICU زنان
.
در ادامه انجام پروژه های عمرانی، اجرای عملیات بازسازی و بهسازی اتاق عمل و بلوک زایمان و همچنین ایجاد بخش ICU زنان در محل بخش NICUقدیم شروع شد.
آقای رهبر، مدیر بیمارستان ضمن اعلام این خبر، افزودند:
پیش بینی می گردد عملیات ساختمانی بخش ICU زنان تا نیمه مهرماه سال جاری به پایان برسد.
لینک کوتاه خبر :