متین بعداز پنج سال تحمل بیماری ، تو عزیزترین ماه خدا آسمانی شد.

متین بعداز پنج سال تحمل بیماری ، تو عزیزترین ماه خدا آسمانی شد.

.

متین رو دیدم اما نمیدونم توی لحظات آخر توی دلش چه غوغایی بود و یا چه آرزویی داشت .اما یه چیز رو خوب فهمیدم .. من مطمئنم که متین خسته بود از سرنگ های بی رحم ،از خوابیدن های مکرر روی تخت ، آخه کدوم بچه ست که خوابیدن رو دوست داشته باشه و خودش رو بی خیال بازی های کودکانه کنه ، متین خسته بود از تهوع های چندش آور شیمی درمانی های سخت ، از نگاه های ترحم آمیز دیگران،از ریزش موهایی که دونه دونه ریختند ،حتی متین خسته بود از صدای بچه هایی که بی خیال و فارغ از هر دغدغه ای بازی می کردند و می خندیدند. متین معنی تموم شدن رو هم خوب نمی دونست ولی دائم این سئوال رو تو ذهنش پرورش می داد که کی تموم میشه ؟حالا همه چی برای متین هفت ساله تموم شد. متین بعد از پنج سال تحمل بیماری ،تو عزیزترین ماه خدا آسمانی شد و در آغوش خدا آرام گرفت و خنده هایش جاودان ماند. والدین متین از کادر مدیریتی ،درمانی ،خدماتی ،انتظامات وکلیه کارکنان مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین به ویژه پرسنل بخش اطفال و پزشک همراه ودلسوز دکتر حقی در طول پنج سال درمان فرزند عزیزشان مجدانه همراهیشان نمودند، صمیمانه تقدیر و تشکر نمودند.
  • کد خبر : 8233
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی