پیام ریاست بیمارستان امیرالمومنین (ع) دکتر نوری پور به مناسبت ۲۲ بهمن
.
كاركنان بیمارستان امیرالمومنین (ع) به عنوان قطره اي از اقيانوس بي كران امت به پا خواسته ايران اسلامي، با تأسي از مقتداي خويش مقام عظماي ولايت به پاس سالگرد انقلاب شكوهمند اسلامي و دهه فرخنده فجر، مشتاقانه همگام با مردم با حضوري منسجم و موثر در راهپيمايي ۲۲ بهمن شركت نموده و بار ديگر به مستكبرين عالم اعلام مي نمايندكه بر حراست و صيانت از انقلاب اسلامي و دستاوردهاي ارزشمند آن تا پاي جان ايستاده و دشمنان بي هويت و سرگردان اين انقلاب الهي را به خاك ذلت خواهيم نشاند.
۲۲ بهمن، روز نمايش وحدت و همدلي و نماد قيام ملت سربلند ايران اسلامي عليه استكبار جهاني و مزدوران داخلي آنان برکلیه همکاران محترم بیمارستان مبارک باد
لینک کوتاه خبر :