بازدید تیم مدیریتی ایمنی بیمار مرکز از بخش اطفال

بازدید تیم مدیریتی ایمنی بیمار مرکز از بخش اطفال

.

بازدید تیم مدیریتی ایمنی بیمار ،با حضور ریاست و اعضای تیم مدیریت ایمنی مرکز در روز سه شنبه ٢١ اردیبهشت ٩٥ ساعت ٨:٣٠ صبح از بخش اطفال صورت گرفت. این بازدید با هدف ارتقاء ایمنی بیمار و شناسایی مشکلات و موانع مریوط به استاندارد های ایمنی بیمار برگزار گردید. سرپرستار و پرسنل به سوالات از پیش تنظیم شده توسط کارشناس هماهنگ کننده ایمنی پاسخ دادند. درادامه پیشنهادات و نظرات خود را در ارتباط با ارتقاء ایمنی بیمار اعلام کردند و در پایان مشکلات و راهکارهای ارائه شده در بخش صورتجلسه گردید و مقرر شد با اولویت بندی مشکلات و موانع نسبت به رفع آنها اقدامات لازم صورت گیرد .
  • کد خبر : 7558
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی