بررسی نسبت سزارین به زایمان طبیعی در جلسه ای با حضور معاونت درمان

بررسی نسبت سزارین به زایمان طبیعی در جلسه ای با حضور معاونت درمان

.

در تاریخ بیستم آبان ماه 94، در جلسه ای که باحضور دکتر گوهری، معاون درمان دانشگاه، ریاست بیمارستان، مدیرگروه زنان، پزشکان گروه زنان و کارشناس معاونت درمان در دفتر مدیریت بیمارستان برگزار شد، درصد میزان سزارین به زایمان طبیعی در مرکز آموزشی، درمانی امیرالمومنین (ع) مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم جهت کاهش سزارین در مرکز ارائه گردید. لازم به ذکر است این مرکز بعد از اجرای برنامه تحول سلامت موفق به دریافت لوح تقدیر در راستای ترویج زایمان طبیعی و ارتقاء شاخص های سلامت مادر و نوزاد و تکریم مادران باردار شده است.
  • کد خبر : 5069
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی