برگزاری جلسه رهبری و مدیریت بیمارستان در شش ماهه دوم سال
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی امیرالمومنین (ع):
در روز یکشنبه مورخه 07 / 08 / 1402 ساعت 9:30 صبح، دومین جلسه رهبری و مدیریت بیمارستان با محوریت کمیته اجرایی در دفتر مدیریت داخلی بیمارستان برگزار گردید.در این جلسه مهندس رحیمیان مسئول امور عمومی بیمارستان با بیان این مطلب که: برای ارائه خدمت مطلوب به بیماران باید هر یک از پرسنل محترم آگاه به شرح وظایف محوله خود باشند،خواستاربازنگری در شرح وظایف محوله پرسنل برای بهبود امورات شدند.سرکارخانم دکتر درزی رئیس بیمارستان،ضمن تایید درخواست مذکور، تاکید فرمودند: اشراف به قوانین و شرح وظایف ابلاغی یکی از مهمترین اهداف یک سازمان اداری میباشد و باید در راه اعتلای آن تلاش مضاعف نمود. در این جلسه سرکار خانم دادخواه مدیر بیمارستان اذعان نمودند: میتوان با استفاده از نیروی متعهد و متخصص در جایگاه درست شغلی در بهبود عملکرد سازمان و رضایتمندی مردمی موفق بود.درپایان این جلسه درخواست های پرسنل محترم برای جابجایی محل کار،صدور ابلاغ های جدید مسئولیت،دریافت اضافه کار.ارائه گزارش عملکرد ماهانه واحد های اداری به مدیریت بیمارستان و .... مورد بحث و تصویب رئیس محترم بیمارستان سرکار خانم دکتر درزی،مدیر محترم بیمارستان سرکار خانم دادخواه،مدیر محترم منابع انسانی سرکار خانم پهلوان،رئیس محترم امور مالی جناب آقای جهانسوزی و مسئول محترم امور عمومی جناب آقای مهندس رحیمیان قرار گرفت.