برگزاری دومین کمیته اخلاق پزشکی در سال ٩٥ در مرکز آموزشی درمانی پژوهشی امیرالمومنین (ع)
.
کمیته اخلاق پزشکی در روز دوشنبه ٢٤ خرداد ٩٥ با حضور اعضاء در دفتر مدیریت مرکز برگزار گردید.
در ابتدا جمشیدی دبیر کمیته ،مصوبات جلسه قبلی و توضیحات لازم را در زمینه انجام مصوبات مطرح نمودند و سپس مواردی در راستای تکریم ارباب رجوع و حقوق گیرندگان خدمت در بخش های سرپایی مورد بررسی وارزیابی قرار گرفت و مواردی تصویب شد.
لینک کوتاه خبر :