برگزاری کارگاه آموزشی مهارت های کنترل خشم در سالن امام رضا(ع)
.
در اولین روز از بهمن ماه سال 94 کارگاه آموزشی مهارت های کنترل خشم در سالن امام رضا(ع) بیمارستان امیرالمومنین با حضور دکتر بهرامی، مدرس دانشگاه برگزار شد که اهم مطالب مطرح شده به شرح زیر می باشد:
خشم یک احساس است که میزان آن از تحریک ضعیف و احساس رنجش تا خشمی شدید و جنون آمیز در نوسان است و واکنش ذاتی به ناکامی و بدرفتاری محسوب می شود. در طول زندگی با موقعیت هایی روبرو می شویم که ما را خشمگین می کنند. خشم در عین حال که جزئی از زندگی است، ما را از رسیدن به اهدافمان باز می دارد و بنابراین باید یاد بگیریم که چگونه خشم خود را کنترل کنیم. برای خنثی کردن خشم از دو شیوه کلی استفاده می کنیم:
1. کوتاه مدت
2. بلند مدت
بلند مدت شامل ورزش های هوازی، آرامیدگی، پیش بینی کردن، تخلیه احساسات منفی گذشته
شیوه کوتاه مدت برای کنترل خشم: 1. استفاده از تکنیک 3 ثانیه 2. تنفس عمیق 3. حواس پرتی
لینک کوتاه خبر :