برگزاری کمیته تغذیه با شیر مادر
.
در روز چهارشنبه ١٤بهمن ٩٤کمیته تغذیه با شیر مادر در دفتر ریاست مرکز با حضور دکتر نوری پور و اعضای کمیته برگزار شد که اهم مباحث مطرح شده به شرح زیر می باشد :
*اطلاع رسانی نتایج پایش بیمارستان از نظر ترویج تغذیه با شیر مادر و بررسی نواقص و کمبودها جهت رفع آنها
*برگزاری کارگاه ترویج تغذیه با شیر مادر در مرکز و تعیین زمان آن
*ارائه پمفلت جدید ترویج تغذیه با شیر مادر و تائید آن و ارسال برای چاپ پمفلت
*تهیه CDآموزشی تغذیه با شیر مادر و ارائه آن به مادران جهت آموزش در منزل
*تهیه کتاب های آموزشی ترویج تغذیه با شیر مادر برای بخش ها
لینک کوتاه خبر :