برگزاری کمیته تغذیه با شیر مادر

.

در روز چهارشنبه ١٤بهمن ٩٤کمیته تغذیه با شیر مادر در دفتر ریاست مرکز با حضور دکتر نوری پور و اعضای کمیته برگزار شد که اهم مباحث مطرح شده به شرح زیر می باشد : *اطلاع رسانی نتایج پایش بیمارستان از نظر ترویج تغذیه با شیر مادر و بررسی نواقص و کمبودها جهت رفع آنها *برگزاری کارگاه ترویج تغذیه با شیر مادر در مرکز و تعیین زمان آن *ارائه پمفلت جدید ترویج تغذیه با شیر مادر و تائید آن و ارسال برای چاپ پمفلت *تهیه CDآموزشی تغذیه با شیر مادر و ارائه آن به مادران جهت آموزش در منزل *تهیه کتاب های آموزشی ترویج تغذیه با شیر مادر برای بخش ها
  • کد خبر : 6068
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی