تقدیرو تشکر ریاست مرکز از زحمات کلیه مسئولان و پرسنل در استقرار و اجرای استاندارد های اعتباربخشی در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین (ع)

تقدیرو تشکر ریاست مرکز از زحمات کلیه مسئولان و پرسنل در استقرار و اجرای استاندارد های اعتباربخشی در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین (ع)

.

دکتر نوری پور ریاست مرکز طی پیامی از همکاری مسئولان دانشگاه و زحمات کلیه مسئولان و پرسنل مرکز در جهت استقرار و اجرای استانداردهای اعتباربخشی تقدیر و تشکرکردند و ابراز امیدواری نمودند که نتایج این زحمات باعث ارتقاء کیفیت خدمات و رضایت هرچه بیشتر مراجعان و کارکنان گردد.

لازم به ذکر است ارزیابی اعتباربخشی توسط ارزیابان وزارت طی روزهای هفتم و هشتم اسفند ماه از مرکز صورت گرفته و رضایت کامل از روند اقدامات را به همراه  داشته است.

  • کد خبر : 11604
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی