تقدیر و تشکر مادر بیماران سعدالدین از پزشکان و کارکنان مرکز
مادر بیماران روژین و روژان از پزشکان و کارکنان مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین (ع) تقدیر وتشکر نمود.
کاشی مادر بیماران روژین و روژان که به علت دفع پروتئین شدیدهستند و به صورت هفتگی برای دریافت آلبومین به این مرکز مراجعه می کند. طی نامه ای به ریاست مرکز دکتر نوری پور ، از زحمات کلیه پزشکان علی الخصوص دکتر مهرعلیزاده و کلیه پرستاران اورژانس اطفال تقدیر و تشکر نمود.
در بخشی از این نامه آمده است : از خداوند متعال برایشان آرزوی توفیق خدمت و سلامتی می نمایم .
لینک کوتاه خبر :