جلسه اعتبار بخشی در مرکز برگزار گردید.

.

پیرو ابلاغ استانداردهای اعتبار بخشی بیمارستان ویرایش سوم (سال ٩٥) جلسه هماهنگی جهت اجرای استانداردها با حضور مدیران ارشد مرکز برگزار و در خصوص چگونگی نظارت بر روند اجرای الزامات تصمیم گیری لازم اتخاذ گردید. همچنین مقرر گردید ماهیانه جلسات با حضور مسئولین واحدها به تفکیک بالینی و غیر بالینی تشکیل گردد تا علاوه بر اخذ گزارش از مسئولین واحد ها ، نقایص احتمالی رفع و اقدامات اصلاحی صورت گیرد.
  • کد خبر : 8405
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی