حضور عروسک نمایشی باب اسفنجی در بخش کودکان بیمارستان
.
طاقت بیار کودکم
باور کن آنقدرها هم که فکر می کنی
زندگی تلخ نیست
روزهای خوب بسیار دارد
تنها گاهی سختی ها
از خوشی هایمان سبقت می گیرند
اما بدان با امید
تمام خانه روشن خواهد شد
دردهای خاموش شبانه ات پایان خواهد یافت
طاقت بیار کودکم
تا لبخندی دوباره چیزی نمانده است
روز دوشنبه سی ام آذرماه 94 عروسک نمایشی باب اسفنجی در بخش کودکان بیمارستان حضور یافت. باب اسفنجی با اجرای نمایش عروسکی و اهدای هدایایی به کودکان سرطانی این بخش، آنها را شاد کرد و با فراهم کردن محیط شاد و تقویت روحی کودکان بیمار دقایقی را با آنها سپری کرد.
لینک کوتاه خبر :