دیدار ریاست مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین (ع) با همکاران به مناسبت سال نو
.
در روز شنبه ٧ فروردین 95 به مناسبت سال نو دکتر نوری پور با همکاران مرکز در دفتر ریاست دیدار کردند .
دکتر نوری پور ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی ،شادکامی و موفقیت روز افزون برای همه همکاران گرامی افزودند:خدای را سپاسگزاریم که به ما فرصتی داد تا بتوانیم در مقطعی از زمان در این مرکز خدمت کنیم و براین موضوع اعتقاد راسخ داریم که ترسیم اهداف سازمانی با تکیه بر ایمان به خدا، سپس برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف و سخت کوشی برای اجرای صحیح برنامه به صورت کار گروهی، موفقیت یک سازمان را تضمین می نماید. در این مرکز نیز اگر موفقیتی حاصل شده است، در سایه خرد و تلاش گروهی بوده است که توانسته وضعیت بیمارستان را در شرایط مطلوبی قرار دهد.
ایشان همچنین متذکر شدند: امیدواریم که در سال جدید با همدلی و پشتکار بیش از پیش در ارائه خدمات تشخیصی و درمانی و نیز انجام فعالیت های آموزشی و پژوهشی گام های موثری برداریم.
لینک کوتاه خبر :