عیادت جمعی از طلاب حوزه علمیه خواهران عصمتیه از بیماران بستری در بخش کودکان

عیادت جمعی از طلاب حوزه علمیه خواهران عصمتیه از بیماران بستری در بخش کودکان

.

در تاریخ بیست و ششم آبان ماه 94 ساعت 10:30 صبح خانم نقاشیان، مسئول فرهنگی حوزه علمیه عصمتیه به همراه جمعی از طلاب خواهر از بخش کودکان مرکز آموزشی، درمانی امیرالمومنین (ع) سمنان عیادت کرده و با اهدای کادو جویای احوال کودکان شدند. آنها در گفتگو با بیماران و همراهانشان برای سلامتی آنها دعا کردند و از زحمات و تلاش های کادر پرستاری قدردانی نمودند.
  • کد خبر : 5082
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی