فراخوان مسابقه نقاشی به مناسبت هفته سلامت
.
روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی پژوهشی امیرالمومنین (ع):
مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین(ع) در نظر دارد به مناسبت هفته سلامت مسابقه نقاشی با عنوان بهداشت و سلامت در بیمارستان برگزار نماید .
لذا از کلیه کودکان علاقمند دعوت می گردد نقاشی های خود را با موضوع بهداشت و سلامت به دفتر پرستاری و آلبویه، مسئول بخش اطفال، تحویل نمایند.
مهلت ارسال آثار ٢٨فروردین می باشد.
گفتنی است به برگزیدگان آثار برتر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
لینک کوتاه خبر :