مراسم تجلیل از کارکنان مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین (ع) همزمان با روز کارمند

مراسم تجلیل از کارکنان مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین (ع) همزمان با روز کارمند

.

مراسم تجلیل از کارکنان مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین (ع) همزمان با روز کارمند برگزار شد. در این مراسم رهبر مدیریت بیمارستان ،از زحمات کارکنان در بخش های درمانی و اداری قدردانی کرد. گفتنی است در این مراسم حجت الاسلام حاج آقا گنجی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان با موضوع اقتصاد مقاومتی به سخنرانی پرداخت . همچنین از عبدالله سرمدی کارمند بازنشسته بیمارستان به پاس زحمات سی ساله با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد. در ادامه برنامه های شاد و جذاب برگزار گردید و در پایان از کارکنان مرکز با اهدای هدایایی قدردانی شد.
  • کد خبر : 8991
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی