پیاده روی پرسنل بیمارستان به مناسبت هفته سلامت
در سومین روز از هفته سلامت، ریاست و مدیریت محترم بیمارستان به همراه جمعی از پرسنل، مسیر بیمارستان تا پارک سیمرغ را به پیاده روی پرداختند.
به مناسبت هفته سلامت، ریاست و مدیریت محترم بیمارستان به همراه جمعی از پرسنل، مسیر بیمارستان تا پارک سیمرغ را به پیاده روی پرداختند. لازم به ذکر است در انتهای مراسم به قید قرعه به تعدادی از افراد حاضر جوایزی اهدا شد.
لینک کوتاه خبر :