پیام تبریک ریاست بیمارستان به مناسبت فرا رسیدن سال نو
ریاست محترم بیمارستان - جناب آقای دکتر نوری پور - طی نامه ای از کلیه پزشکان، پرسنل و دانشجویان بیمارستان تقدیر و تشکر نموده و برایشان سالی پر از موفقیت آرزو نمودند.
ریاست محترم بیمارستان - جناب آقای دکتر نوری پور - طی نامه ای ضمن تقدیر و تشکر از کلیه پزشکان، پرسنل و دانشجویان بیمارستان برایشان سالی پر از موفقیت آرزو نمودند.
متن نامه به این شرح است:
کلیه پزشکان، پرسنل و دانشجویان محترم بیمارستان امیرالمومنین (ع)
با سلام و احترام
دوباره معجزه آب و آفتاب و زمين ،شکوه جادوی رنگين کمان فروردين ، شکوفه و چمن و نور و رنگ و عطر و سرود ،سپاس و بوسه و لبخند و شادباش و درود ،دوباره چهره نوروز و شادماني عيد ، دوباره عشق و اميد ، دوباره چشم و دل ما و چهره های بهار ، فرا رسيدن نوروز و سال نو را شادباش ميگويم.
برايتان تندرستي و نيکروزی ،در سال نو آرزو دارم. باشد که سالي سرشار از شادی و کامروايي داشته باشيد و از درگاه خداوند منان مسئلت دارم به پاس خدمات شما به بهترین مخلوقاتش ، آنچه شایسته این تلاشهای بی نام و نشان است نصیبتان نموده و همیشه در زندگی موفق و موید باشید .
دكتر شمس ا... نوري پور
رئيس مركز آموزشي درماني اميرالمومنين (ع)
لینک کوتاه خبر :