پیام تبریک ریاست بیمارستان به مناسبت فرا رسیدن سال نو

پیام تبریک ریاست بیمارستان به مناسبت فرا رسیدن سال نو

ریاست محترم بیمارستان - جناب آقای دکتر نوری پور - طی نامه ای از کلیه پزشکان، پرسنل و دانشجویان بیمارستان تقدیر و تشکر نموده و برایشان سالی پر از موفقیت آرزو نمودند.

ریاست محترم بیمارستان - جناب آقای دکتر نوری پور - طی نامه ای ضمن تقدیر و تشکر از کلیه پزشکان، پرسنل و دانشجویان بیمارستان برایشان سالی پر از موفقیت آرزو نمودند. متن نامه به این شرح است: کلیه پزشکان، پرسنل و دانشجویان محترم بیمارستان امیرالمومنین (ع) با سلام و احترام دوباره معجزه آب و آفتاب و زمين ،شکوه جادوی رنگين کمان فروردين ، شکوفه و چمن و نور و رنگ و عطر و سرود ،سپاس و بوسه و لبخند و شادباش و درود ،دوباره چهره نوروز و شادماني عيد ، دوباره عشق و اميد ، دوباره چشم و دل ما و چهره های بهار ، فرا رسيدن نوروز و سال نو را شادباش ميگويم. برايتان تندرستي و نيکروزی ،در سال نو آرزو دارم. باشد که سالي سرشار از شادی و کامروايي داشته باشيد و از درگاه خداوند منان مسئلت دارم به پاس خدمات شما به بهترین مخلوقاتش ، آنچه شایسته این تلاشهای بی نام و نشان است نصیبتان نموده و همیشه در زندگی موفق و موید باشید . دكتر شمس ا... نوري پور رئيس مركز آموزشي درماني اميرالمومنين (ع)
  • کد خبر : 2849
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی