برگزاری جلسه هماهنگی اجرای استاندارد های ایمنی بیمار در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین (ع)
.
به گزارش روابط عمومی بیمارستان
جلسه هماهنگی اجرای استاندارد های ایمنی بیمار در دفتر پرستاری با حضور مترون ،مسئول بهبود کیفیت ،سوپروایزر و سوپروایزر آموزشی برگزار شد.
در این جلسه اعضاء درخصوص اهمیت نظارت بر اجرای استانداردهای ایمنی بیمار، جمع آوری داده های شاخص ها و پایش بصورت منظم، ارزیابی از کلیه بخش ها و مصاحبه با پرسنل در زمینه آگاهی آنها از مسائل ایمنی توسط سوپروایزرین و رابطین ایمنی، مصاحبه با بیماران بستری بخشها مطابق چک لیست طراحی شده و انجام پایش و ارائه بازخورد بصورت فصلی و بررسی دوره ای عوارض، لزوم توجه به دستبند شناسائی بیمار، آگاهی از نتایج حیاتی آزمایشات، ضدعفونی صحیح وسایل و تجهیزات و آموزش پرسنل در زمینه مذکور صحبت های لازم را ارائه نمودند.
لینک کوتاه خبر :