همزمان با فرخنده میلاد حضرت زینب کبری (س)مراسم تجلیل ازپرستاران توسط انجمن حمایت از بیماران هموفیلی و تالاسمی برگزار شد.
.
به مناسبت فرخنده میلاد الگوی صبر وفداکاری و ایثار حضرت زینب کبری (س)طی آئینی از پرستاران بخش تالاسمی توسط انجمن حمایت از بیماران هموفیلی و تالاسمی تقدیر شد.
معلمیان مدیرعامل انجمن تالاسمی و هموفیلی در این مراسم ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار از زحمات این قشر زحمتکش در طول سال تشکر کردو برای همه آنها آرزوی سلامتی نمود. در پایان این مراسم از پرستاران بااهدای شاخه گل تشکر و قدردانی شد.
لینک کوتاه خبر :