پیام تبریک رئیس مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین (ع) به مناسبت فرا رسیدن سال نو
.
اکنون که دستان پرنوازش بهار طبیعت خفته را از خواب بیدار می سازد ، دگر بار قلم آفرینش با رنگ بازی برپیکره لوح پاک طبیعت نگاری دیگر از مظاهر زیبای خلقت را بیان می نماید و زمین و درخت رازهای رنگا رنگ و عطر آئین خویش را نثارنگاه و نگار ما می کنند ، تا در تحولی شگرف نسیم مشک افشان و ترنم بلبلان شیرین بیان را نظاره بنشینیم و یا مقلب القلوب گویان به ستایش آن جمیل بی نظیر به پا خیزیم .
فصل بهار با تمام زیبائیهایش از راه می رسد و در طلیعه این فصل با شکوه ، نوروز باستانی که یادگار نیاکان و پیام آور دوستی و تحول به مراحل نیکوتر است جلوه گری میکند و ما به شکرانه این نعمت بزرگ الهي درآستانه حلول روز نو ، دست به دعا برداشته و از آستان قدسی آن یگانه مقلب القلوب می خواهیم حال ما را به احسن الحال تغییر دهد ، تغییری که در آن کدورتها کنار رفته ، مهرومحبت و نوع دوستی جایگزین آن گردیده و در این مسیر بیش از گذشته ، همدلی و همزبانی را پیشه خود ساخته و محیط کار و زندگی را سرشار از طراوت وشادابی نمائیم .
فرصت را غنيمت شمرده ، در این واپسین روزهای سال 1395فرارسیدن عید سعید نوروز را به کلیه همکاران تبریک عرض نموده و برای تمامی فعالیتهای ارزشمندتان که در کنار خدمت رسانی گسترده به مراجعین ، توانست کسب موفقیت های در خور شأن را برای این مرکز رقم زند مراتب سپاس خود را اعلام و در سال جدید از درگاه ایزد متعال روزهای خوش توأم با سلامتی و شادکامی برایتان آرزومندم .
ریاست مرکزآموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین (ع)
دکتر نوری پور
لینک کوتاه خبر :