انجام اولین عمل گذاشتن لوله گاستروستومی از طریق معده با استفاده از آندوسکوپ PEG در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین (ع)
.
فوق تخصص گوارش اطفال دکتر تاجیک از انجام اولین عمل گذاشتن لوله گاستروستومی از طریق معده با استفاده از آندوسکوپ PEG برای اولین بار در سطح استان در مرکز خبر داد.
دکتر تاجیک گفت : این عمل برای کودکان CP ،معلول جسمی که توانایی بلع ندارند انجام می شود .
وی همچنین افزود : این عمل در بخش آندوسکوپی این مرکز توسط تیم تخصصی و به همراه امکانات لازم برای بیماران که توانایی بلع ندارد انجام می شود .
لینک کوتاه خبر :