دیدار ریاست و مسئولان و بسیجیان مرکز با امام جمعه و نماینده ولی فقیه استان سمنان

دیدار ریاست و مسئولان و بسیجیان مرکز با امام جمعه و نماینده ولی فقیه استان سمنان

.

صبح امروز 17 مهر 95 مصادف با پنجم محرم مقارن با ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) دکتر نوری پور ریاست مرکز امیرالمومنین (ع) با همراهی مسئولان و بسیجیان مرکز در دفتر آیت الله شاهچراغی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان سمنان با ایشان دیدار و گفتگو کردند. در ابتدا دکتر نوری پور ضمن تسلیت ایام سوگواری سید وسالار شهیدان امام حسین (ع) وتشکر از آیت الله شاهچراغی ، گزارشی از عملکرد مرکز در زمینه فعالیت ها و اقدامات انجام شده از ابتدای برنامه تحول سلامت را ارائه دادند . ایشان ضمن تشکر فراوان از دکتر شادنوش ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی درحمایت از اجرای پروژه های عمرانی – آموزشی – تحقیقاتی، از فعالیت های کانون بسیج مرکز و اجرای برنامه هتلینگ بیمارستانی و اعزام تیم های تخصصی پزشکی به مناطق محروم و روستایی و حضور در بیمارستان صحرایی کوه زر دامغان خبر دادند . نماینده ولی فقیه نیز ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی، از ریاست و پرسنل خدوم و زحمتکش بیمارستان امیر در جهت ارتقای کیفیت خدمات قدردانی کردند و مرکز امیر را بیمارستانی خوش نام اعلام نمودند و از رضایت مردم از این مرکز گفتند و اینکه مردم باید شاکر باشند . ایشان همچنین بر لزوم رسیدگی پرستاران به بیماران تاکید نمودند .زیرا خدمت به بیمار یک عبادت است و باعث خوشحالی خداوند می شود و بیمار در هنگام بیماری دعایش مستجاب می شود آیت الله شاهچراغی همچنین بر افزایش مدت زمان عیادت بیماران تاکید نمودند.
  • کد خبر : 9636
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی