آغاز عملیات اجرایی واحد مامو گرافی در مرکز
.
با مساعدت مسئولین محترم دانشگاه عملیات اجرایی توسعه بخش تصویر برداری شروع شده در این مرحله از اقدامات ارتباط ساختمان تصویر برداری با آنژیوگرافی سابق برقرار و واحد ماموگرافی در فضای جدید راه اندازی خواهد شد.
لازم به ذکر است با افزایش فضای ساختمان بخش تصویربرداری قسمتی از فضای تصویر برداری سابق اختصاص به واحد داروخانه می گردد.
لینک کوتاه خبر :