.
مرکز تحقیقات مراقبت های پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی سمنان افتتاح شد.
دکتر محسن سلیمانی، رئیس دانشکده پرستاری و پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، طی نامه ای از تلاش همه همکاران دانشکده پرستاری و پیراپزشکی که بطور مستقیم و غیرمستقیم در افتتاح این مرکز نقش داشتند ( بخصوص آقایان دکتر عسگری و دکتر قدس ) و همه همکاران معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه که دلسوزانه پیگیر موضوع بودند، صمیمانه تشکر و قدردانی نمودند.
لینک کوتاه خبر :