اهدای خون پرسنل مرکز به مناسبت روز اهدای خون
مسئولین و پرسنل مرکز با مراجعه به سازمان انتقال خون مبادرت به اهدای خون نمودند .
در آستانه فرارسیدن روز اهدای خون جمعی از مسئولین و کارکنان مرکز آموزشی درمانی پژوهشی امیرالمومنین (ع) ضمن مراجعه به سازمان انتقال خون سمنان مبادرت به اهدای خون نمودند.
ریاست مرکز دکتر نوری پور ،اهدای خون را اقدامی خداپسندانه دانست و گفت :ما نیز همگام با سایر اقشار جامعه بر حسب وظیفه انسانی خود درجهت خدمت رسانی به مردم اقدام به عمل نمودیم .
لینک کوتاه خبر :