برگزاری جلسه با پرسنل انتظامات بیمارستان امیرالمومنین (ع)
.
جلسه پرسنل انتظامات با حضور مدیران ارشد مرکز برگزار گردید .
در ابتدا رهبر مدیریت مرکز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل انتظامات ، مطالبی را در خصوص شرح وظایف و مسئولیت هایی که به عهده شان می باشد را بیان نمودند.
در ادامه مسئول خدمات مرکز در خصوص مشکلات پرسنل و رعایت تکریم ارباب رجوع اشاره کردند و در پایان در این مورد بحث و تبادل نظر گردید.
لینک کوتاه خبر :