پرسنل سازمان آتش نشانی شهرستان سمنان جهت بررسی وضعیت ایمنی بیمارستان بازدیدکردند.
.
پرسنل سازمان آتش نشانی شهرستان سمنان جهت بررسی وضعیت ایمنی بیمارستان ،بازدیدی به عمل آوردند
در این بازدید کارشناسان سازمان آتش نشانی بررسیهای تخصصی را در کلیه بخشهای درمانی و اداری انجام دادند. ایشان ضمن تقدیر از رعایت مسائل ایمنی در بخشهای مختلف، نکاتی را جهت بهبود آموزش دادند و به بررسی نقاط قوت و ضعف پرداختند تا در گزارش کارشناسی خود مرکز را در تامین بالاترین سطح امنیت یاری دهند.
یکی از دغدغههای همیشگی بیمارستان امیرالمومنین (ع) پیشگیری از خطر و حفظ امنیت و آرامش تمامی افرادی است که با این مرکز در ارتباط هستند می باشد
لینک کوتاه خبر :