انتصاب دکتر مهدي صالحي زين آبادي به عنوان رئيس دانشكده دندانپزشكي
.
انتصاب دکتر مهدي صالحي زين آبادي به عنوان رئيس دانشكده دندانپزشكي
دکتر شادنوش رئیس دانشگاه طی حکمی، دكتر مهدي صالحي زين آبادي رابه عنوان رئيس دانشكده دندانپزشكي منصوب کرد.
متن حكم به شرح زير است:
بسم الله الرحمن الرحيم
جناب آقاي دكتر مهدي صالحي زينآبادي
عضو محترم هيئتعلمي دانشكده دندانپزشكي
سلامعليكم
نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالي بهموجب اين ابلاغ بهعنوان « رئيس دانشكده دندانپزشكي» منصوب ميشويد.
از جنابعالي انتظار دارم با استفاده از توان تخصصي و كارشناسي اعضا محترم هيئت علمي و كاركنان عزيز و استفاده از ظرفيت منابع بالقوه، و همكاري مناسب با ساير بخشهاي دانشگاه در ارتقاء علمي دانشكده و تربيت نيروي انساني متخصص و متعهد با رعايت قانونمداري و اعتدالگرايي در چارچوب وظايف به شرح زير، موجبات موفقيت و سرافرازي هرچه بيشتر مجموعه را فراهم نماييد .
· برنامهريزي در خصوص نظم و انضباط كاري و فراهم نمودن تعامل مناسب بين دانشجويان، اعضاء هيئتعلمي و كاركنان محترم در واحدهاي مختلف دانشكده
· تهيه برنامه سالانه دانشكده و بهبود شاخصهاي آموزشي و پژوهشي و فرهنگي و اداري مالي دانشكده
· ابلاغ، پيگيري و نظارت بر حسن اجراي مصوبات ابلاغي و گزارش پيشرفت امور
· بهبود هماهنگي در امور آموزش، پژوهش، اداري، مالي و فرهنگي دانشكده
· نظارت مستمر بر حسن اجراي وظايف آموزشي، پژوهشي و فرهنگي اعضاي محترم هيئتعلمي دانشكده
· پيشنهاد بودجه سالانه دانشكده
· ارزيابي فعاليتهاي سالانه دانشكده و گزارش دورهاي به اينجانب
توفيق روزافزونتان را از درگاه ايزدمنان مسئلت دارم.
دكتر مهدي شادنوش
رئيس دانشگاه
لینک کوتاه خبر :