.
انعقاد قرارداد با مدیر عامل شرکت ماشین سازی اراک
.
روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی امیرالمومنین (ع):
دکتر درزی رئیس بیمارستان از نشست صمیمانه با مدیر عامل شرکت ماشین سازی اراک خبر داد و گفت در این نشست که با حضور مهندس جمالی مدیر عامل شرکت ماشین سازی اراک ، جهانسوزی رئیس مالی، مهندس رحیمیان مسئول امور عمومی در محل دفتر امور عمومی مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی امیرالمومنین (ع) برگزار شد به انعقاد قرارداد بازسازی دیگ (بویلر 60 تنی) موتورخانه مرکزی فی مابین بیمارستان و این شرکت انجامید.
رئیس بیمارستان گفت این بویلر 60 تنی بخار را جهت گرمایش بیمارستان، آب گرم ، استفاده در اتوکلاو و هر جا که نیاز به بخار باشد را تامین می نماید. دکتر درزی ادامه داد در این قرارداد این شرکت علاوه بر ارائه 20 درصد تخفیف در هزینه بازسازی دیگ خاطر نشان کرد در انتهای نیمه اول اسفند دیگ قابل بهره برداری می باشد.
لینک کوتاه خبر :