ایستگاه پذیرایی صلواتی توسط اعضاء کانون بسیج مرکز به مناسبت سالگرد فتح خرمشهر
.
در سومین روز از سومین ماه سال که مصادف با سالروز فتح خرمشهر می باشد، ایستگاه پذیرایی صلواتی توسط اعضاء کانون بسیج مرکز، جنب نمازخانه مرکز ایجاد و با شربت و شیرینی از مراجعین و پرسنل بیمارستان پذیرایی به عمل آمد. شایان ذکر است هزینه پذیرایی کاملا از طریق خیرین تامین گردید.
لینک کوتاه خبر :