بازدید کارشناس تاسیسات دانشگاه و مدیران ارشد مرکز از روند بازسازی بخش های تصویربرداری وماموگرافی مرکز
.
در روز شنبه ١٨ اردیبهشت ٩٥ ،کارشناس تاسیسات دانشگاه مهندس رجبی و مدیران ارشد مرکز از ادامه روند ایجاد واحد ماموگرافی و بازسازی واحدهای تصویربرداری و داروخانه بازدید کردند.
در این مرحله از انجام کار عملیات جابه جایی اتاق فرمان واحد CTاسکن مرکز صورت گرفته و دیوارهای منتهی به واحد آنژیوگرافی سابق تخریب و راه ورودی واحدهای تصویر برداری و سونوگرافی با ماموگرافی برقرار شده است و اقدامات لازم جهت بازسازی واحد ماموگرافی و سونوگرافی درحال انجام می باشد.
لینک کوتاه خبر :