برگزاري كميته اخلاق پزشكي در دفتر رياست
.
كميته اخلاق پزشكي مرکز با حضور اعضاء گروه در دفتر رياست برگزار گرديد . در این جلسه ابتدا مصوبات جلسه قبل بررسی و نتايج پیگیری ارائه گردیددر ادامه موضوعات آن به شرح ذيل اتخاذ گردید.
١- نتايج چك ليست ارزيابي سه ماهه چهارم ٩٥ بررسي شد و راهكارهاي لازم ارائه شد .
٢- رسيدگي به شكايات شش ماهه دوم سال ٩٥
٣- برنامه ریزی نيمه شعبان
٤- برگزاری اردو فرهنگی تفریحی
٥-ارائه گزارش عملکرد مرکز هفته سلامت
لینک کوتاه خبر :