برگزاری اولین جلسه شورای پژوهشی

.

اولین جلسه شورای پژوهشی، شنبه 20/4/94 ساعت 12 ظهر با حضور دکتر نوری پور، ریاست بیمارستان و دکتر عباس زیاری، معاونت پژوهشی و سایر اعضای شورای پژوهشی بیمارستان برگزار شد. پیش بینی فضای فیزیکی برای مرکز پژوهشی بیمارستان و تامین نیروی انسانی جهت فعالیت در این مرکز از مهم ترین مباحث مطرح شده در این جلسه بود.
  • کد خبر : 3906
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی